April 15, 2009

hari nie aku...

hari nie mcm biase r aku g keje.....lps tu blik keje....kat umah xtvt aku sendiri...ape lg klu x ngadap tenet, tgk tv....lpk kat umah....aku sk lpk kat umah aku skang....aku blh rileks kan pkrn......

aku ada kenal kwn br...kwn br aku sm baya ngan aku....kwn br aku ok perangai dia....xada la melampau sgt......dia simple aje orgnye....bg aku dia xada la cerewt sgt....

ttg xtvt aku plak xada la byk sgt kat umah....klu aku rs nk kuar, aku kuar je la....klu x, aku dok umah aje....

mlm nie aku dok umah...lpk2 aje dpn tv. aku pk panjang ttg ms dpn aku....ntah la aku x berapa nk mengharapkan cinta dr org lain memandangkan aku pernah kecewa gila2 dlu.....di samping mak bapak aku xsk dgn pilihan aku....aku jd twr ht sejak dr hr tu......Dan skang aku msh dlm keadaan sedih....d sbbkan oleh se2tgh perkara yg aku pendamkan.....aku cbe bt yg terbaik utk diri aku skang nie.....biar la aku berdiri d ats kaki aku sndr......aku akn cb kumpul duit sbyk mn yg mampu.....utk ms dpn aku.....

aku mungkin dilihat dr segi luarannya aku happy...tp ht aku tiada siapa yg tahu...hanya aku sorg sj yg tau ttg ht aku.....

aku mcm xyakin aje yg akn blh pikul tanggungjwb sbg isteri org bla tb ms nnt...sbb aku tau diri aku sejauh mn blh peg dan blh pikul tanggungjwb.......

aku hrp tuhan aje dpt beri aku petunjuk utk ms dpn aku agr hidup aku tidak kucar kacir nnt....
aku hanya mampu berdoa.....

No comments:

Post a Comment