May 05, 2009

05 Mei.....

hari nie bufday aku......aku rs da tua da la....huhuhu......
time nie jgk la aku rs bermcm2 perasaan dtg dlm diri aku........ada rs terharu......ada sedih......
aku terharu sbb kwn br aku ada wish mlm td kul 12pm ingt jgk dia kat bufday aku walaupun aku xpernah sambut bufday aku slm nie......cm aku hanye bt hajat yg x seberapa........utk diri aku........
thn nie umur aku genap 26 thn........member2 semuanye da ada anak sendiri....x mcm aku......aku byk halangan dlm bercinta.......aku rs sedih sgt.......tp aku bersyukur krn benda tu semua bt aku lbh matang ttg kehidupan aku sendiri.......
aku hanye mmpu bersyukur krn slm nie aku ada kwn yg btl2 blh mendgr keluhan aku........
aku hrp dia x bosan mendgr keluhan aku slm nie........krn aku ada mslh......semua org ada mslh......x semua org sempurna......kdng2 benda nie semua blh mematang kan diri kite sendiri.......walaupun beban tu aku rs kn di bahu aku brt sgt2........aku kne pk ttg perasaan org len.......aku kne tolak ke tepi perasaan aku......aku kne byk berkorban......slm nie pun aku byk berkorban ttg perasaan aku.........

aku harapkan satu hari nnt ada harapan utk pergorbnan aku yg tlh aku slm nie......
sempena hr lahir aku seperti yg lps2 aku ada membt hajat........biar la diri aku shj yg tahu ape hjt aku sempena ulang thn aku yg ke 26 nie.....

4 comments:

  1. Hepi bufday!!
    MLM tadi aku da wish!!

    haaaaa...
    harap ape impian ko thn ni
    tercapai la eh..
    wish u luck!

    ape lagik..
    rerajin la call org reni..
    dpt sepjg hari kol free maxis bg..
    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. epi besday kakak anaz..bila nak wat makan2 jumput kite!!heheh..moga panjang umo murah rezki..nanti cepat kawin leh ada geng kite..

    ReplyDelete
  3. happy besday kak sue...
    semoga panjang umur, murah rezeki n sukses selalu...

    dah tua setahun..hihihi... bile nak kawen?? jgn luper jemput taw.. nak g kelantan lg :)

    ReplyDelete
  4. okey...xlp punye......ngan syart no hp tu x tkr erk....

    ReplyDelete