May 13, 2009

dekboy tag aku lagik.....

1. bila kali terakhir anda cuci toilet?

kali terakhir aku cuci toilet???? hmmmmm........hr sabtu lps......hehehehehe......

2. pencuci apa yg anda gunakan?

aku guna pencuci cap ayam jo......cap ayam pon ok gak....bleh sental daki2 toilet tu....hehehe....

3. dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? knp?

.......aku kadang2 mop lantai.......biase la.....aku mls ckit nk mop lantai nie....huhuhu....bestnye ada org tlg mop kan lantai....huhuhuhu....

4
. apa tugasan terakhir anda sebelum mjelang malam


tugasan aku sebelum menjelang malam iaitu sblm tido....mesti la cuci muka dan gosok gg dlu.....

5. apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?

mknan mkn mlm aku yg paling simple mesti la yg segera.....nugget, french fries dll.....

6. minuman selalu anda buat waktu pagi?

minuman aku waktu pagi adalah susu dan soya.....

7. sebelum tidur apa yg anda suka lakukan?

sebelum aku tido aku sk tgk movie......kartun...hehehehe.....

8. harus menjawab tag yg tertera nama di bawah

........chenz....
........naniey.....
........dekboy....

2 comments:

  1. kakak anaz tak acii......uwaaa..knp kite kena lagi skalik??

    ReplyDelete
  2. kasik apdet la ini blog...
    geget jua minah jipun neh kang

    ReplyDelete