September 27, 2009

reality hidup aku......

hidup aku nie mudah tp rumit.....alam pertunangan penuh dgn dugaan......bg aku keadaan aku skang da makin teruk.......kadang2 mau aje aku putuskan pertunangan nie....tp ape kan daya aku.....telajak perahu blh undur telajak kata buruk padahnya.......kadang2 nie smua bt aku terpk.........begini rupanya keadaan org bertunang.....byk dugaan......kite di tackle......d ganggu.....kite bergaduh dgn pasangan kite.......ntah la......klu dlu smuanya elok2....tp skang da kuar perangai yg kurang menyenangkan aku.......aku jd buntu skang....
aku xtau smada aku perlu teruskan perhubungan nie......kadang2 aku fed up dgn tunang aku.....dia ingt dia aje.....ape yg aku bt smua nya slh.....ape yg aku perlu bt...aku jd binggung skang.....
ahhhhh......biar la dia aku fed up la aku mcm nie......asyik gaduh aje......ape nk jd dgn aku skang nie........biar la dia dgn cr dia dn aku dgn cr aku......time aku ssh x ada pun nk amek kesah ttg aku.....bila org perlukan sokongan aku pandai la cr aku.....ingt aku nie ape!!!!aku benci la mcm nie...lantak dia la nk jd ape.....aku xkn mengaku kalah mulai dr hr nie......biar tuhan aje yg tentukan smada jodoh nie kekal ke x....

No comments:

Post a Comment