October 24, 2009

24 Oct 2009

Hari nie pagi2 aku x ada bt ape....dok aje kat umaah....lepak2 kat umah aje.....dlm pukul 1230hpm tunang aku cll aku ajak aku kuar...sambil2 temankn dia g beli barang2 utk dia bk car wash kat putrajaya nie.......syukur aku rs skang nie semakin hr semakin xada pergaduhan antara kami lagi sebaliknya ada kasih sayang yg semakin dlm antara kami berdua......

hurm.....dlm meniti hari2 yg mendatang nie aku kene bersabar mengharungi bermcm2 perangai org yg aku x sk......adalah beberapa org yg aku xsk tu......tp aku bt xtau je la....mls aku nk gaduh2 nie.....lg pun klu di layan lama2 jd mcm org bodoh plak......dn x matang.......ahhh.....lantak la org dengki ke jealous ke......asalkan aku x kacau ngko lantak la.......klu ko kacau aku dlu siap la....jd la pape kat ko.....PEGI MAMPUS LA!!! aku xkn pandang muka ko lagik......klu aku da benci jgn hrp la aku nk tegur ko lg.....arh......mls aku nk amek kesah ko dengki aku ke jealous kat aku ke......lantak ko la......yg penting aku dgn cr aku.....ape yg aku bt, duit aku.....manusia nie xblh lebih org ckit.......mcm la dia tu bgus sgt.......cermin la muka tu dlu sblm nk dengki ngan aku......hebat sgt ke ko tu.......aku x heran la......

erm......skang nie aku xnk pk pape lagi pasal org.....aku nk fokus pada hasrat aku......aku nk kumpul duit.....dan xnk menanggung utang org.......dn aku xnk jd se2tengah org tu buat loan semata2 nk tolong pakwe atau pun laki dia.......mcm tu bt hbs kan duit aku ada lah......klu se2org tu btl2 sygkan kite.....dia xakan menyusahkan kte.........kadang2 aku pelik la dgn perangai se2tgh org nie.....pantang aje tgk org tu duit lbh cikit ckp la mcm2........
hurm....aku xada maksud nk menyindir sape2 pun.......ape yg aku tau zaman skang nie ramai yg bt mcm tu.........aku x mention kat sape2 pun.......

1 comment:

  1. erkk...sabar sabar..
    tarik napas...hembus napas...

    biasala la tu..ada manusia..

    good luck erk tuk car wash tu..
    moga suskses...ahakssss

    ReplyDelete