November 17, 2009

17/11/09



da byk hr aku x menaip blog aku nie.....aku bkn ape, aku tgh merancang ms depan aku.....klu tunang aku ada perniagaan dia sendiri, bgtu jgk dgn aku....x sabar rs nye satu hr nnt hasrat aku bakal tertunai x lama lg....aku aku
i aku nie xada pengalaman dlm perniagaan...tp berkat usaha aku dgn tunang aku....insyaallah aku akn berjaya satu hr nnt.....dan tunang aku tu da lama dlm bidang perniagaan nie.....dia da rs jatuh bangun dlm perniagaan dia......aku bersyukur rezeki dia x putus2 terutamanya yg dekat KLIA & Lcc tu....
soal aku plak, tunang aku bg support 100% pd aku.....dia percaya aku blh pegi jauh dlm bidang yg bakal aku ceburi nnt....dia hanye nasihat kan aku......jgn tamak dan bersabar dlm ape jua yg kite ceburi.....berkat dgn usaha kite nnt ada la rezeki......aku akan akn pegang nasihat tunang aku tu......biar la lambat asalkn berkualiti.....




No comments:

Post a Comment