July 28, 2010

pd ms skrang nie ati aku kurang gembira.....x tau la knape....mungkin sbb ats ape yg telah terjadi pd diri aku.....sesungguhnye tuhan yg tahu ape yg telah terjadi pd malam tu.......peristiwa kedua yg paling pahit dlm hidup aku telah berlaku.....tp ape pun aku bersyukur kerana nasib msh menyebelahi aku.......bg diri aku, biar la diri aku shj yg tahu.....dr org len yg tahu......klu org len tau pun hanye nk hebohkan ttg cerita yg kurang senang tu dan menokok tambah cerita yg sedia ada.....ttg itu biar la diri aku dan dia aje yg tau......aku hanye mampu berdoa agar hidup aku pd ms depan lbh baik dari skang walaupun diri aku ssh pd ms skang...aku x akan bersedih....atau pun menangis ats ape yg tlh terjadi....sebaliknya aku akan cube perbaiki diri aku.....aku xakan keluar walaupun ada kwn ajak aku kuar....aku tau siape diri aku......bg aku, kwn nie hanye akan ada ketika kite snang dan time kite ssh, xada sorg pun yg blh aku berkongsi ssh aku....aku akui ada sorg dua kwn aku yg blh berkongsi ssh aku........pd zaman skang nie ssh nk dptkan kwn yg btl2 blh berkongsi ssh kite sendiri.....jatuh bangun kite terpaksa tempuhi dgn sendiri.....dn cube sedaya upaya yg mungkin utk bt terbaik utk diri sendiri......mungkin slps mslh aku selesai aku akn pindah.........dan buang jauh2 kenangan pahit nie....namun ia ttp terpahat dlm ati aku bt selama2 nya.....

jauh di sudut ati aku.....aku ttp berdoa agar aku di kurnia kan kwn yg btl2 aku blh berkongsi ssh snang aku......dan aku jgk berdoa agar ms depan aku lbh baik dr skang......

No comments:

Post a Comment