November 04, 2009

hr yg indah.....

mcm biase la hr nie g keje......otak xada pk len......blik kje nnt ada xtvt len nk bt.....bt keje ckit yg d rancang smlm......lps tu tgk tenet........lyn video......huhuhu...syok nye aku x skit ati.......aku dgn cr ku.....ape org nk ckp, ckp la......huhuhu...aku x kesah.....hal peribadi aku? ada yg mengaibkan ke?? xada yg mengaibkan pun sebenarnye.....cume biase2 aje......biase la setiap manusia nie ada mslh yg di hadapi oleh pasangan masing2..........hanye dia dan dirinya aje yg tau.......bg aku rahsia aku ngan tunang aku? xada pape rahsia pun sebenarnye.....bg aku, xada maknanya aku nk jeles ngan org len........sebaliknya aku mendoakn yg terbaik utk kengkawan aku.........


P/S: semoga perjalanan hidup aku berjalan dgn baik dan di jauhi sikap tamak dn hasat dengki dlm diri ku ini.....amin...

No comments:

Post a Comment