November 03, 2009

pada ahad sempena 1/11/09 pembukaan carwash tunang aku dan pd ms yg sm ada auto show kat ptrajaya nie......dlm sibuk2 kat carwash tunang aku sempat lagi aku menjengok2 kat tempat auto show.....kete kancil tunang aku yg biru dn cute lagi tu ada msk pertandingan tp tunang aku xada join cume dia wakilkan kat adik dia aje yg peg......keta dia akan msk majalah kete ujung bln nie atau bln dpn.....bangga la kejap......dlm byk2 keta kancil tu keta tunang aku aje kaler biru....yg len2 ada yg terlampau semak2 dgn hiasan dlmannya........




berkumpul sblm ke tempat auto show.....



sang biru pun join gak huhuhu....
seblm bergerak ke tempat auto show...



hello kitty......green colour.....


pink colour.....hello kitty......:)

kecantikanmu terserlah.....


kereta idaman haku.....huhuhu....


nk join skali tuh......yeeahhhh.....




P/s:- Aku xkesah owang nk ckp ape pun kat aku....aku trime aje....moga2 rezeki aku melimpah2 lps nie......

2 comments:

  1. wah kakak anaz..cun2 la kete tuh..
    tp mana kete tunang akak tu...tak amik gamba ke?sayang la pulak kan..klau tak leh share tengok sama..hehe

    ReplyDelete
  2. x la dekboy....smp2 je terus msk group....xsempat nk amek gmbr....hehehe...

    ReplyDelete